מי זקוק לפינוי משרדים?

  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_cmf_userspace_perms' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.

בדומה לפינוי דירות, גם פינוי משרדים נועד לשפר ולסייע לסביבת חיים ועבודה טובים ונוחים יותר וזקוק לשירותי הדברה לאחר סיום הפינוי.

פינוי משרדים יכול להתבצע לקראת שתי מטרות עיקריות: מעבר למשרדים אחרים (קטנים או גדולים יותר) והכנת מתחם משרדים חדש לקראת שינוי יישום או הכנתו לרכישה ומעבר אליו. בין אם אתם מעוניינים לעזוב את מתחם המשרדים הנוכחי, ובין אם אתם מעוניינים לפנות לעבר מתחם משרדים חדש, תידרשו לשכור את שירותיה של חברה המתמחה בפעולות מעין אלו: פינוי משרדים.

 

פינוי משרד דורש היערכות מורכבת ומתוכננת מראש הן של העובדים והמנהלים והן של החברה המבצעת. מורכבות המשימה נקבעת על סמך הפריטים אשר יש להעביר והאמצעים הטכניים הדרושים להובלתם, למשל משרדים או מפעלים רבים בעלי מגוון מכונות כבדות אשר דורשות היערכות מיוחדת. כמו כן, יש לקבוע לוח זמנים מדויק וקפדני, אשר החברה העוסקת במשימת פינוי משרד תוכל לעמוד בו. סיכום כלל תנאי העסקה חשובים ומשמעותיים ליעילות התהליך כולו ולמידת שביעות הרצון בסופו.

 

מה כולל פינוי משרדים?

פינוי משרדים כולל את כל אותן פעולות אשר יסייעו בפינוי המשרד באופן מוחלט. בתחילה, יידרשו המפנים למיין ולרכז את כל אותם פריטים הנמצאים במשרד. חלק מהפריטים יידרשו לעבור למשכנם החדש ולהישאר בשימוש העובדים, חלקם יידרשו להיזרק לפח או להימכר בלוחות  או חנויות יד שנייה.

 

במקרה של פירוק החברה, יוצעו פריטים מסוימים למכירה לעובדים או לכל המרבה במחיר. כמו כן, יש לפנות את הספריות, ואף את המחסנים שעל פי רוב מלאים בפריטים מדיירים קודמים. לאחר פינוי משרדים, תידרש החברה לעסוק גם בניקיון וסידור המשרד לקראת השכרתו או מכירתו והמשך שימושו.

 

התכנית עבור פינוי משרדים

מכיוון שאופיים של המשרדים מערב אנשים רבים, הן עובדים והן מנהלים, תכנית הפינוי חייבת להיות מדוקדקת ומפורטת, בכדי לנסות להפריע כמה שפחות למהלך החיים והעבודה אשר צריכה להימשך. העסקת חברת פינוי משרדים אמינה ומקצועית, יכולה לסייע רבות ולהקל על צוותי המשרדים במעבר המיועד.

 

בדרך כלל, אורך הפרויקט לא צריך להיות מעל מספר ימים, כל עוד הוא נעשה במיומנות. ככל שחברת פינוי המשרדים תהיה גדולה יותר כך ותכלול מספר עובדים רב יותר, כך היא תוכל לסיים את המשימות מהר ועל פי לוח הזמנים אשר נקבע מראש.

 

ניקיון לאחר פינוי משרדים

לאחר פינוי המשרדים מאוד מומלץ להביא חברת ניקיון והדברה אשר ינקו וידבירו את המשרד ממזיקים וחרקים וכמובן שינקו. מאוד רצוי לבדוק מה מהות הניקיון מבחינת השירות המוצע מחברת הנקיון. כלומר, האם מתבצע ניקיון כללי או יסודי? האם הוא כולל גם תיקונים ואטימות? האם הוא כולל שטיפת חלונות? וכמובן לבדוק עלויות. באשר להדברת מזיקים, רצוי מאוד לעשות הדברת ג'וקים לפחות. אז לפני שאתם מזמינים חברת ניקיון והדברה תבדקו אילו ביקורות יש על החברה עצמה, האם החברה וותיקה ובעלת מוניטין גבוה. מומלץ לפנות ללקוחות של אותה החברה על מנת לקבל חוות דעת.