בחירה של חברת הדברה

  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_cmf_userspace_perms' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.

אם גם אתם גיליתם בבית תיקנים, נמלים, פרעושים, או כל סוג של חרקים אז גם אתם תאלצו להזמין מדביר שיבצע בביתכם ריסוס והדברה של המזיקים, אך הדברה היא גם עניין מסוכן, במיוחד אם יש לך ילדים קטנים אשר נוגעים בכל דבר שניתן רק ואחר כך מכניסים את ידיהם לפה, לכן חשוב להעסיק מדביר מקצועי, מנוסה וטוב שישתמש בחומרים הכי יעילים לפתרון הבעיה והכי פחות מסוכנים, שידע להנחות ולהדריך את דיירי הבית לאחר הריסוס כיצד להתנהג, מה אסור ומה מותר וכמה זמן יש לשהות מחוץ לבית.

בחירה של מדביר מנוסה היא בחירה חכמה

ובכן את שירותי ההדברה יכולים להציע לכם מאות מדבירים מוסמכים באזור מגוריכם, חלקם יציעו לכם מחיר נמוכים וחלקם מחירים גבוהים, אך זהו לא המדד לבחירה אלא כמו שכבר ציינו קודם לכן ניסיונו של המדביר, מקצועיותו ויכולת ההסברה שלו לפעולות ההתמגנות שלכם לאחר מכן.

ראשית מצאו מדביר אשר את שירותיו בעבר כבר שכרו מכרים שלכם ויכולים להמליץ על עבודתו ועל הוראותיו המפורטות והמובנות לאחר ביצוע העבודה, לאחר מכן הזמינו את המדביר אליכם הביתה לקבל הצעת מחיר ונצלו זמן זה בכדי לשאול את מרב השאלות שקשורות לזמן שלאחר ביצוע העבודה כגון:

כמה זמן יש להיעדר מהבית לאחר ביצע עבודת ההדברה?

האם החומר שהוא עומד להשתמש בו מיועד ספציפית למזיקים אשר קיימים בבית?

האם ישנן הגבלות מסוימות בניקוי הבית בתקופה שלאחר ביצוע עבודת ההדברה ואם כן שאלו כמה זמן ומהן בדיוק ההגבלות.

אם יש ברשותכם בעל חיים שאלו את המדביר כיצד ניתן לצמצם כמה שיותר את הסיכון שלו וכמה זמן יש להקפיד על ההוראות?

במידה ויש תינוק בבית מה יהיו הוראות הבטיחות לאחר ביצוע עבודת ההדברה ולמשך כמה זמן יש להקפיד עליהן?

לאחר ששאלתם את כל השאלות גשו לאינטרנט ובדקו את החומר שאתו מתכוון לבצע המדביר את העבודה, בררו האם הוא אכן מתאים לסוג המזיקים, בררו את הוראות הזהירות שיש לנקוט לאחר השימוש והשוו למה שאמר לכם המדביר, אם יש התאמה בין הדברים ומכריכם המליצו עליו בחום אז הרי לכם מדביר אמין וטוב.

מחירי חברות הדברה

כמו בכל שוק תחרותי גם שוק ההדברה פתוח לנותני שירות רבים המציעים טווח רחב מאוד של מחירים, מדביר זול איננו בהכרח פחות טוב כמו שמדביר יקר איננו מצביע באופן מידי על איכות עבודה טובה. ההמלצה הראשונה היא לעשות סקר שוק רחב לדוגמא בעזרת שימוש באינטרנט ניתן למצוא ביקורות רבות וללמוד מניסיונם של אנשים אחרים, לאחר מציאת מספר ספקים נבחרים צרו איתם קשר על מנת לקבל הצעת מחיר והשוו ביניהם, מדובר בהשקעה רבה אך כאשר אתה מכניס מדביר לביתך חשוב לבחור באדם המתאים.