איך נפטרים מנמלים בבית

  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_cmf_userspace_perms' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.

אם חשבתם שג'וקים, עכברים או יתושים הם בעיה, חישבו שוב. אין בעיה מעיקה יותר מבעיית הנמלים שמהוות צורת חיים עיקשת ביותר, הן נמצאות בכל מקום, מטפסות לכל גובה, מגיעות מהר מאד ומסרבות בכל תוקף להתפנות. אז מה עושים?

בתוך משפחת הנמלים יש למעלה מ 180 זנים שונים, כשהנפוצה ביותר בישראל היא הנמלה הבנאית. הנמלה הבנאית היא חלק מקן גדול מאד של נמלים בראשו עומדת הנמלה המלכה, וכל יתר הנמלים עסוקות באיתור והבאת מזון וחומרי גלם לבנייה וקיום הקן. עיקר הפעילות של הנמלים בחודשי האביב והקיץ, אז אנחנו נחשפים לכל שיירות הנמלים הבלתי פוסקות שמגיעות לכל מקום.

לנמלים חוש איתור מפותח במיוחד ובכל מקום בו תמצא פיסת מזון, ולו הקטנה ביותר בו תהיה גם נמלה, ואחריה תגענה עוד עשרות רבות נוספות. נמלים אמנם לא נחשבות לחרקים מזיקים לאדם, אבל הן מייצרות תופעה לא אסתטית בעליל, עלולות לגרום נזק לרכוש ומייצרות חוויה לא נעימה, בלשון המעטה, כשמוצאים אותן במטבח, בחדר האמבטיה או אפילו במיטה בחדר השינה.

דרכי התמודדות

ישנן דרכים שונות להתמודד עם בעיית נמלים. למנסים להתמודד איתן בשיטות ביתיות, לרוב יתקלו באתגרים רבים וככלל אלה לא תפתורנה את הבעיה באופן מוחלט. אם אתם בכל זאת מתעקשים לנסות, אז השיטות המקובלות הן מים עם סבון, או מים עם חומץ. במקרים של תופעה נקודתית, זה יכול לסייע, אך במצבים שבהם יש מכת נמלים בתוך או מסביב לבית, למרבה הצער גם חומץ טהור בכמויות מקסימליות לא יעזור.

במקרים כאלה יש צורך בפעולה יעילה וממוקדת יותר. הדברת נמלים מקצועית היא הפתרון היחיד שיאפשר לכם להפטר מהנמלים אחת ולתמיד, ובמקרים של מטרד נמלים שחוזר על עצמו כדאי ומומלץ במיוחד לפנות לחברת הדברה מקצועית שתוכל לספק פתרון יעיל, ממוקד וארוך טווח, במחיר נגיש וידידותי.

דרכי הדברה מקצועית

הדרך להתמודד עם מטרדי נמלים מורכבת מפתרונות שונים, אותם תוכל להציע לכם חברת ההדברה, כאשר ההבדל המרכזי בין שיטות ההדברה נמצא בחומרי ההדברה עצמם. הדברה כימית שהייתה נפוצה ביותר עד לא מזמן היא הדברה יעילה וארוכת טווח. בעוד שבעבר מידת הרעילות של חומרי ההדברה הכימיים הייתה די גבוהה, כיום הפתרונות הם ידידותיים הרבה יותר והסיכונים שאיתם מזוהה סוג הדברה זה הרבה פחות רלוונטיים.

יחד עם זאת, לאקולוגיים שבינינו ישנם גם פתרונות ידידותיים, במסגרתם ההדברה נעשית בחומרים טבעיים ברמת רעילות מינימלית, או בלתי רעילים כלל.

חברת הדברה מקצועית תספק מידע אודות כל סוגי החומרים, הדרכים והשיטות השונות להתמודדות עם הבעיה, כשזכות הבחירה היא כמובן של הלקוח. חברות הדברה מקצועיות תוכלנה לספק סל רחב מאד של פתרונות, כך שתמיד תהיה קיימת אפשרות הבחירה.

נמלים הם לא גזרה משמים, וגם אם, ובמיוחד אם אתם סובלים ממתקפת נמלים, אין סיבה לחיות באי הנעימות שמייצרת התופעה.

צרו עימנו קשר בטופס האתר, דרך נציגת השירות או במספר הטלפון 054-3600003

 

הדברת נמלים